czwartek, 21 sierpnia 2008

Pastelki ....

Pastelki Kaszmirowe

Pastelki Błękitne

Pastelki Brzoskwiniowe

My kobiety lubimy buszować w świecidełkach. Broniłam się, jak mogłam przed biżuteryjną falą, ale ile można. Od lat wierna jestem kilku parom ukochanych srebrnych kolczyków. W mojej działalności rękodzielniczej pierścionki, bransoletki nie zdają egzaminu. Po pierwsze przeszkadzają, po drugie niszczą się w czasie pracy. Ale przecież jestem kobietą i nie tylko od święta chciałabym cieszyć się piękną, ręcznie robioną biżuterią... Tak mnie to wciągnęło, że postanowiłam sama tworzyć biżuterię ręcznie robioną, ale o tym następnym razem.

Teraz chcę Wam przedstawić prace Asi Sałacińskiej. Przygotowała dla Pomysłowej Manufaktury kilka par pięknych, ręcznie robionych kolczyków. Wykorzystała szklane koraliki, perełki... i szyfonową wstążeczkę, któa wszystkim "składnikom" dodała subtelności i niepowtarzalnego stylu.
Więcej informacji na temat biżuterii Asi znajdziecie w Pomysłowej :)

Brak komentarzy: